tisdag 19 augusti 2008


jag har nyss vakna är barnvakt hyffsat tråkigt håller på jävlar med att bränna ut dvd film men jag förstår inte så har lagt ner det tryck på alla knappar och det men förstår ändå inte satt ja är lite förbannad...........
ja en sak till entresundsvall sa jag kunde va målsman så ringde jag stadshuset hon visste inte ens? hallå äre inte så att dom som har skrive på sidan att man kan gå med målsman för jag tänker va målsman till riten men kan jag det jag har fyllt 19 då när håkan är. jag vet inte alls nu jag längre som att alla säger olika mamma säger bara du är 18 så går det men dom på stadshuset säger någon föräldrar eller släktning ja riten kan vell va min halv syrra vem vet? jag tycker det är jävligt knepigt det där, dom kan juh inte ha olika regler lixom för olika ställen. om det kommer någon polis till skolan ska jag fråga kan ni fet haja haha!

Inga kommentarer: