tisdag 26 augusti 2008

HR3

jaha nu går man i 3an då. HR3 idag började jag 10 dödens jag gick gå en fråge slinga hade med mig en 2a och en 1a så vart johnna tro jag hon hette och linda men det gick bra sen när vi kom tillbax var maten färdig så vi satt oss och åt. självklart var vi sista gruppen haha så peder ringde frågade vart vi hade tage vägen.. sen satt vi surrade lite jag väntade på frida skulle kuta överallt sen då fick jag att vi skulle få sov morgon alla 3er till halv 1 men jag sjunk till 11 men jäkla bra tid ändå så undra vad vi ska göra imorgon jo jag vet åka till alla praktik platser sen slutar vi vell hoppas jag. idag ska jag äta god mat tjocka i mig som fan åt 3 hambörjare på skolan fetaste tjejen haha men var så gott... nu sitter jag vänta på mami ska komma hem så vi kan börja laga mat sen plugga till det där jävla körkortet!!!!! måste ta det nu fan aja hejpa

Inga kommentarer: