måndag 18 augusti 2008


den här helgen har vare helt okej. i fredags då var jag på selånger med mamma och dom sen drog jag till karla var där typ hela kväll och natt sen kom johanna och erik hämta mig jävligt snällt så man fick bara tacka och buga sen lördag vaknade jag drog mig länge i sängen mamma,pappa och syrran dom drog till stugan så jag klev upp gick mötte cillan handlade lite gomat sen gick vi till mig lagade den åt mums sen satt jag bara hemma sen kom A så vi kollade på tv och lite så sen kom daif och dom sen vi satt ute snackade och så sen kom cillan vid 2 från krogen satt vi bara sen drog dom anndra jag och cillan började städa upp sen drog hon hem eller vart hon gick sen satt jag bara hemma väntade på pappi och dom sen åt jag mat sen drog jag på jobbe sen ner till cillan tog med felicia sen kollade vi på en film den var rå haha men kul alla somna typ sen nu sitter jag här har vare kolla på moster och kusin spela korpen så nu ska jag börja jag med. lycka till lina johanna ska oxå börja med mig :) men kommer bli jävligt najs! men vi hörs!

Inga kommentarer: